Zwroty i reklamacje

Warunki reklamacji

W przypadku zastrzeżeń do zamówionych produktów, istnieje możliwość złożenia reklamacji. Klient powinien zgłosić reklamację mailowo na adres neores@wp.pl lub telefonicznie. Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym przedmiotem rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy w sposób wskazany przez Klienta o sposobie jej zakończenia.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy  w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Warunki odstąpienia od umowy (zwroty)

Od niniejszej umowy Klient ma prawo odstąpić w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym otrzymali państwo przedmiot lub osoby upoważnione przez państwa otrzymały przedmiot. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy napisać wiadomość o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy i wysłać pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną na adres neores@wp.pl.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach sprzedaży towarów wytworzonych według specyfikacji konsumenta, np. na specjalne zamówienie lub z powierzonych przedmiotów. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na zamówienie konsumenta lub na życzenie konsumenta zmodyfikowanego (np. zmiana rozmiaru pierścionka).

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klient otrzyma zwrot należności, jaką uiścił za zamówienie. Zwrot  płatności będzie wykonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przez konsumenta, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.

Dokładny termin zwrotu zostanie ustalony indywidualnie z Klientem, jednak nie przekroczy on 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwracanego towaru.

 

Konsument odpowiada za jakiekolwiek zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się w sposób inny, niż było to konieczne dla stwierdzenia charakteru, cech i sposobu działania towarów.

Koszty odesłania towaru ponosi konsument.


W wypadku odstąpienia od umowy, klient obowiązany jest odesłać towary niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym założono sprawę zwrotu.

Zwracając towar należy do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz kopię lub oryginał dowodu zakupu (paragon/FV).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl